Chestionar de evaluare a satisfacției clientului - Bine ai venit!

    Caută     
Du-te la conținut

Meniul principal :

Chestionar de Evaluare a Satisfacţiei Clientului

        În dorinţa de a demonstra capabilitatea sa de a presta servicii care satisfac reglementările aplicabile şi cerinţele clienţilor săi, precum şi pentru a creşte satisfacţia acestora, S.J.M.L. Neamţ a implementat Sistemul de Management al Calităţii, conform standardului SR EN ISO 9001:2008.
        Pentru a măsura gradul în care serviciile noastre satisfac nevoile şi aşteptările clienţilor noştri, precum şi pentru a determina aşteptările viitoare ale acestora, am elaborat şi pus în aplicare un sistem propriu de monitorizare şi măsurare a satisfacţiei clientului.
        Opiniile dvs. exprimate prin intermediul chestionarului ne vor ajuta să identificăm modul în care este apreciată calitatea serviciilor noastre şi totodată să determinăm elementele ce pot fi îmbunătăţie în viitor.
        Menţionăm că datele cuprinse în aceste documente rămân confidenţiale şi vor fi utilizate doar pentru măsurarea satisfacţiei clienţilor noştri.
        Mulţumindu-vă pentru timpul pe care ni l-aţi acordat, vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate faţă de aşteptările şi nevoile dumneavoastră.

 

     După completare, vă rugăm să transmiteți acest formular prin Fax la 0233.218.129 sau prin e-mail medicina_legala_nt@yahoo.com.

 
 
Înapoi la cuprins | Înapoi la meniul principal